miércoles, 13 de abril de 2016

Bona tarda!

Aquestes últimes setmanes ha fet molt bon temps, i hem aprofitat per voltar per la ciutat de Griona. Ens hem anat alternant, i cada setmana una de nosaltres dues portava a l'altre als racons que més li agraden de la ciutat.

Jo la vaig portar a passejar pels jardins que hi ha darrera la catedral, i vam donar una volta pel barri vell. Finalment ens vam parar a observar tota la ciutat des d'un mirador que queda al costat de la catedral.
Aquí la Maryi i jo gaudint del bon temps i la bona companyia

Quan va ser el seu torn, ella em va portar a la muralla. Vam caminar per sobre la muralla des d'una punta a l'altre. Porto vivint a Girona tres anys i encara no hi havia anat mai, em va encantar! Ella em va explicar que hi va molt sovint amb les seves amigues a passar les tardes escoltant música i ballant. Després de gaudir d'unes precioses vistes em va portar fins al parc on sempre hi va a jugar futbol amb els seus amics. Per acabar de completar la tarda vam menjar un bon gelat!

Gaudint de les vistes

No hay comentarios:

Publicar un comentario