domingo, 6 de diciembre de 2015

Em dic Meritxell, tinc 20 anys i estic estudiant biologia i biotecnologia a la Universitat de Girona. He obert aquest blog per explicar la meva experiència en el Projecte Rossinyol. Durant aquest curs, sóc mentora de la Maryi. Ella és una noia d'Honduras que fa només set mesos que ha arribat a Girona. Té quinze anys i li encanta ballar, és molt simpàtica i agradable. 

Ja fa tres setmanes que ens vam conèixer i aquest cap de setmana la vaig convidar al meu poble, Vic, aprofitant que se celebrava el Mercat Medieval. Vam arribar d'hora al matí i vam anar cap al centre. Li vaig ensenyar els llocs més típics de la ciutat: la plaça Major, la catedral, el temple romà, etc. També vam estar passejant entremig de les parades de menjar i artesania del mercat. Fins i tot vam prendre el te en una tenda al Zoco moro del mercat, i vam escriure un desig a l'olivera de la pau.

Aquí us deixo amb un parell de fotos del dissabte al matí voltant per Vic.



Això és només el començament, però crec que les dues en treurem una experiència molt maca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario